معرفی دیزل ژنراتور

معرفی دیزل ژنراتور

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

معرفی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها و موتور برق‌ها انواع مختلفی دارند. همچنین آنها در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد دارند. تقریبا می‌توان گفت بسیاری از صنایع به دیزل ژنراتور و موتور برق وابسته است. در ادامه این مطلب به بررسی دیزل ژنراتور ولووپنتا، دیزل ژنراتور چینی و موتور برق می‌پردازیم با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور ولووپنتا

دیزل ژنراتور موتور پنتا ولوو بیش از 100 سال تجربه صنعتی را به ارمغان می آورد و این شرکت پیشرو در فناوری دیزل در سراسر جهان است. دیزل ژنراتور ولووپنتا با عضویت در گروه ولوو از انبوهی از تجربه مشترک، سیستم ها و دانش فنی بهره می‌برند. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی توسط گروه ولوو مشهور هستند. در ادامه به بررسی یکی از مدل‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان مثال برای آشنایی بهتر با محصولات ولووپنتا می‌پردازیم.

TWD1643GE یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که بر اساس طراحی شش خطی قابل اعتماد ساخته شده است. این دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای آسان‌ترین، سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نصب طراحی شده است. این دیزل ژنراتور به خوبی متعادل است تا برای بدون لرزش با سطح سر و صدای کم عملکرد خود را انجام دهد. برای حفظ دمای کار کنترل شده در سیلندرها و محفظه‌های احتراق، موتور مجهز به خنک کننده پیستونی است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا TWD1643GE همچنین با آستر سیلندر قابل تعویض و راهنماهای سوپاپ برای اطمینان از حداکثر دوام و عمر مفید موتور تعبیه شده است.

تکنولوژی پیشرفته، سیستم تزریق و شارژ با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می‌کند. TWD1643GE دارای گواهینامه EPA است.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 ساعت : 1:23
بازدید : 265

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: